Om os

Vi er en del af Dagtilbud Midt-Vestbyen bestående af 10 institutioner beliggende i centrum af Aalborg.

Tryg hverdag for jeres barn

Genkendelig struktur med nærværende, forudsigelige og tydelig personale. Positiv og glad personalegruppe med høj faglighed, god aldersspredning og mange års erfaring i at arbejde sammen. En forudsætning for en tryg hverdag for jeres barn – tryghed til at udvikle sig.

Hverdagen er bygget op omkring små læringsmiljøer, som sikrer nære relationer og netop nære relationer, er vi eksperter i. Vi har arbejdet sammen i mange år, og vi ved derfor hvad en stærk tilknytning betyder for fællesskabet og samarbejdet.

Teamet består af

8 pædagoger, 3 pædagogmedhjælpere, 1 kostfaglig eneansvarlig, pædagogstuderende, fast vikar og 1 pædagogisk leder. Herudover har vi medarbejder i løntilskud og virksomhedspraktik.